miercuri, 16 noiembrie 2011

Eternul nou inceput!

             Grecia 1-3 Romania
           Karagounis 34'                Torje 16'
                                                Tanase 61'
                                                Chipciu 81'


Romania:Balgradean - Papp, Goian, Gaman, St. Radu - Torje, I. Neagu, Pintilii, Tanase - Mazilu, B. Stancu
Grecia:Kapino - Maniatis, Papastathopoulos, Malezas, Giannoulis - Makos, Karagounis, Tziolis - Kone, Liberopoulos, Charisteas


                 Desi nu putem trage prea multe concluzii dupa acest meci tinand seama de faptul ca echipa Greciei nu a parut a avea vreo motivatie niciun moment,nu vreau sa umbresc cu ceva jocul bun facut de tinerii Romaniei dar totodata nu trebuie sa tratam acest meci ca un rezultat semnificativ.Felicit sincer daruirea jucatorilor.
              Motivele mele de suparare vin din alte parti,imediat dupa meci a inceput iar un suflu prin presa si prin comentariile oamenilor cum ca ar fii un nou inceput,cum ca in sfarsit am gasit ceva.N-am gasit nimic,toti cei care au fost pe teren au facut un meci bun impotriva Greciei(asa cum a jucat ea),dar ce ne faceam daca jucam cu o echipa de genul Angliei,Spaniei,Germaniei,etc.In fine mai e mult pana departe,este necesara munca multa si rabdare,cu toate ca poate jignesc multa lume cand cer rabdare dar logica imi spune ca daca nu am avea oricum noi n-am schimba mai nimic...
              Felicit inca o data tinerii nationalei si sper ca macar doi jucatori sa confirme din toti care au fost pe teren.
                           Hai Romania!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu